ČESTA PITANJA
- Datum koji se nalazi ispod cijene proizvoda je datum najranije moguće dostave proizvoda na vašu adresu. Ako vam navedeni datum ne odgovara, možete izabrati kasniji datum.
- Na dan dostave dostavna služba će vam poslati SMS poruku na broj mobilnog telefona koji ste ostavili prilikom izrade narudžbe, kojom će vas obavijestiti da će isporuka biti na taj dan te poslati broj pošiljke za navedenu isporuku
- U SMS poruci koju ćete dobiti, biti će navedeno koja će dostavna služba dostaviti vaš paket
- eKupi koristi dvije dostavne službe: Hrvatsku poštu i Overseas
- Ukoliko se pošiljka dostavlja uslugom Paket24 Hrvatske pošte
- Vašu pošiljku možete pratiti putem linka https://posiljka.posta.hr/
- Ukoliko je dostavna služba Overseas
- Status narudžbe možete jednostavno pratiti u svom profilu putem "koda za praćenje".
- Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored narudžbe se pojavljuje link s kodom za praćenje koji vas vodi na stranicu dostavne službe gdje možete vidjeti status vaše pošiljke i planirano vrijeme isporuke
Korisničku podršku eKupi.hr možete ih kontaktirati putem e-maila na podrska@ekupi.hr. Korisnička podrška radi od ponedjeljka do petka od 8:00 do 22:00, te subotom i nedjeljom od 9:00 do 21:00, Blagdanima korisnička podrška nije dostupna.
Za više informacija posjetite https://www.ekupi.hr/hr/Kontaktirajte-nas
Korisničku podršku eKupi.hr možete ih kontaktirati putem e-maila na podrska@ekupi.hr. Korisnička podrška radi od ponedjeljka do petka od 8:00 do 22:00, te subotom i nedjeljom od 9:00 do 21:00, Blagdanima korisnička podrška nije dostupna.
Za više informacija posjetite https://www.ekupi.hr/hr/Kontaktirajte-nas
Dodatne pogodnosti i prednosti registracije su:
- Mogućnost praćenja povijesti i obrade svojih narudžbi.
- Online pristup svim vlastitim računima na svojem profilu.
- Mogućnost online najave povrata i podnošenja prigovora.
- Jednostavnije i brže obavljanje budućih kupovina.
- Personaliziranije iskustvo na našoj web stranici.
Sve te opcije su dostupne na jednom mjestu unutar vašeg profila.
Dostava vašeg paketa putem eKupi obavlja se kroz suradnju s dostavnim službama koje pružaju usluge dostave paketa. Odabir dostavne službe za vašu narudžbu temelji se na nekoliko faktora poput:
- veličine,
- težine paketa i
- područja isporuke, uzimajući u obzir trenutačne kapacitete dostavnih službi
Nakon što vaš paket bude zaprimljen, bit će vam poslana SMS ili e-mail obavijest koja će sadržavati informacije o tome koja dostavna služba je zadužena za isporuku vašeg paketa.
Da biste se prijavili na naš newsletter, slijedite ove korake:
- Posjetite naslovnicu naše web stranice.
- Potražite formu za prijavu na newsletter u donjem dijelu stranice.
- Unesite svoju e-mail adresu u formu i potvrdite.
- Kliknite na gumb za prijavu ili sličan naziv koji označava akciju prijave na newsletter.
- Provjerite svoju e-mail poštu. Trebali biste primiti potvrdni e-mail koji sadrži poveznicu za potvrdu prijave.
- Kliknite na poveznicu za potvrdu kako biste dovršili postupak prijave na newsletter.
Nakon uspješne prijave:
- Počet ćete primati naše redovite newslettere s najnovijim informacijama, promocijama, sniženjima i ekskluzivnim ponudama.
- Ako se u bilo kojem trenutku odlučite odjaviti s newslettera, opcija odjave obično je dostupna u samim newsletterima.
- Na stranici, ispod cijene svakog proizvoda nalaze se podaci o dostupnosti, a ako proizvod nije dostupan, neće biti moguće kliknuti na gumb za narudžbu/kupnju
- Datum koji se nalazi ispod cijene proizvoda je datum najranije moguće dostave proizvoda na vašu adresu.
- Ako vam navedeni datum ne odgovara, možete izabrati kasniji datum.
Imamo nekoliko načina plaćanja dostupnih za naše kupce:
- Gotovinsko plaćanje pri preuzimanju: Plaćanje se vrši gotovinom prilikom preuzimanja robe od dostavljača.
- Virman: Plaćanje se vrši putem uplate na naš bankovni račun. Nakon što izvršite narudžbu, dobit ćete sve potrebne informacije za uplatu.
- Plaćanje karticama: Prihvaćamo plaćanje debitnim i kreditnim karticama. Možete platiti iznos narudžbe odjednom ili odabrati opciju plaćanja na rate, ako je dostupna. Detalji o karticama koje prihvaćamo dostupni su ovdje
- CorvusPay by IBAN: Nova metoda plaćanja za korisnike internet bankarstva sljedećih banaka: Privredne banke Zagreb, Zagrebačke banke i Erste&Steiermärkische banke. Tijekom kupovine inicirate plaćanje unosom svog IBAN računa i potvrdom identiteta u svojoj banci.
- CorvusWallet: CorvusWallet je metoda plaćanja koja vam omogućuje brža, jednostavnija i sigurnija plaćanja jednom spremljenim karticama.
Važno je napomenuti da dostupnost određenih načina plaćanja može varirati ovisno o odabranom proizvodu i načinu dostave. Detaljnije informacije o načinima plaćanja dostupne su ovdje.
Da, omogućujemo plaćanje na rate. Za plaćanje na rate prihvaćamo sljedeće kartice:
- Premium Visa kreditne kartice do 12 rate
- Diners kreditne kartice do 12 rate
- Mastercard kreditne kartice Zagrebačke banke do 12 rate
- Visa debitne kartice Zagrebačke banke do 12 rate
- Visa Inspire i Maestro kartice Privredne banke Zagreb do 12 rate
- Visa i Mastercard kartice OTP banke do 12 rate
Molimo imajte na umu da dostupnost plaćanja na rate može varirati ovisno o uvjetima izdavatelja kartice.
Nakon što izvršite narudžbu, provodimo sljedeće korake:
- Rezervacija proizvoda: Prvo rezerviramo proizvode koje ste naručili kako bismo osigurali njihovu dostupnost.
- Obrada narudžbe: Na temelju odabranog datuma dostave, naši kolege u skladištu obrađuju vašu narudžbu. Pripremaju proizvode za isporuku, pažljivo ih pakirajući i provjeravajući točnost svih stavki.
- Predaja dostavnoj službi: Nakon obrade u skladištu, proizvodi će biti predani dostavnoj službi koja će se pobrinuti za dostavu na vašu adresu.
Bit ćete obaviješteni putem e-pošte o statusu vaše narudžbe, uključujući potvrdu narudžbe, obavijest o obradi narudžbe i slanje proizvoda. Također ćemo vam pružiti relevantne informacije o praćenju pošiljke kako biste mogli pratiti njezin napredak. Ako se pojave bilo kakve promjene ili problemi tijekom procesa, obavijestit ćemo vas putem e-pošte i pružiti potrebnu podršku.
Važno je napomenuti da se točan vremenski raspored isporuke može razlikovati ovisno o dostupnosti proizvoda, odabranom načinu dostave i mjestu dostave. Stoga je važno pratiti informacije o statusu narudžbe i praćenju pošiljke koje vam šaljemo putem e-pošte kako biste bili informirani o očekivanom dolasku vaše narudžbe.
- Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno, za to jamči vodeći svjetski SSL certifikat
- U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koriste eBay, Amazon i ostali veliki web shopovi
- Maksimalan iznos narudžbe nije ograničen.
- Međutim, ovisno o odabranom načinu plaćanja, proizvodima koje kupujete i vašoj povijesti kupovine na našoj stranici, moguće je da ćemo za veće iznose narudžbi tražiti da ispunite dodatne uvjete prije nego što krenemo u proces isporuke. Ovaj postupak može uključivati provjeru identiteta, dodatne potvrde ili zahtjeve za plaćanje unaprijed.
- Ove mjere imaju svrhu osigurati zaštitu svih naših korisnika i osigurati pouzdanost i zaštitu transakcija.
Ukoliko ste naveli ispravan poziv na broj prilikom uplate, nije potrebno slanje potvrde o plaćanju. Naše računovodstvo kontinuirano zaprima i knjiži uplate naših kupaca, a vaša narudžba ide u daljnju obradu čim je uplata evidentirana.
U slučaju da je potrebno dodatno provjeriti plaćanje ili prikupiti dodatne informacije, kontaktirat će vas kolege iz korisničke podrške.
Povrat novca se vrši na isti način na koji je zaprimljena uplata. Ako je narudžba plaćena gotovinom pri preuzimanju, povrat će biti izvršen na vaš IBAN. Povrat novca će biti izvršen nakon što zaprimimo proizvod za koji vršimo povrat sredstava.
Za više informacija, posjetite https://www.ekupi.hr/Povrati
Povrat robe vršite na adresu našeg centralnog skladišta: eKupi d.o.o., Dugoselska cesta 5, 10370 Rugvica.
- U slučaju da želite osobno vratiti kupljene proizvode, za manje pakete možete koristiti i našu eKupi&poKupi lokaciju:
- Zagrebački Velesajam, Avenija Dubrovnik 15ZV, Glavni ulaz u Zagrebački Velesajam
Napominjemo, proizvod mora biti neoštećen, u originalnom pakiranju, sa svim pratećim dijelovima i dokumentacijom. Povrat je moguć u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda.
- Minimalan iznos narudžbe nije ograničen.
- Međutim, za sve narudžbe niže od 99 EUR, ovisno o odabranom načinu isporuke, mogu se uračunati dodatni troškovi dostave.
- Na koraku odabira adrese za dostavu, kliknite na „Promijeni adresu“ i kliknite na „Pravna osoba“ te unesite tražene podatke
- Kada završite narudžbu, putem e-maila ćete primiti R1 račun. Više provjerite ovdje
Cijena dostave varira ovisno o odabranom načinu dostave. Besplatna dostava dostupna je za sve narudžbe koje osobno preuzimate na eKupi&poKupi lokacijama ili putem eKupi paketomata
Dostava putem dostavne službe besplatna je za sve narudžbe čija je vrijednost, nakon primjene popusta, veća od 99 €. Za narudžbe čija je vrijednost manja od 99 €, dostava putem dostavne službe naplaćuje se paušalno 4,99 €. Za isporuku na paketomat Paket24 Hrvatske pošte, dostava se naplaćuje paušalno 2,99 € za narudžbe manje od 99 €.
Dodatne informacije možete pronaći na poveznici ovdje
Dostava u stan (s ili bez prikupa starog uređaja) naplaćuje se paušalno 11,99 € po narudžbi.
Dodatne informacije možete pronaći na poveznici ovdje
Za narudžbe koje uključuju i montažu uređaja prilikom isporuke, cijena ovisi o broju uređaja koje želite montirati.
Detalje možete pronaći na poveznici ovdje.
Naravno, potrebno je samo u polje „Adresa za dostavu“ upisati podatke.
Kada koristite opciju plaćanja pouzećem, iznos narudžbe se plaća gotovinom prilikom preuzimanja robe od dostavljača. U slučaju povrata, iznos će biti vraćen na vaš IBAN broj računa. Nakon što se povrat robe obradi i potvrdi, naša financijska služba će izvršiti povrat novca na navedeni IBAN broj. Važno je osigurati točnost pruženih podataka o računu kako bi povrat bio uspješno izvršen.
Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje pružaju usluge transporta. Kada naručite proizvod putem eKupi, jedna od dviju dostavnih službi bit će zadužena za isporuku vašeg paketa - Hrvatska pošta ili Overseas. Koja će dostavna služba biti zadužena za isporuku vašeg paketa, bit će navedeno u SMS-u ili e-mail obavijesti koju ćete primiti nakon što dostavna služba preuzme vaš paket.
eKupi koristi dvije dostavne službe: Hrvatsku poštu i Overseas.
Odabir dostavne službe za vaš paket ovisi o različitim čimbenicima kao što su veličina i težina paketa, područje isporuke te trenutni dostupni kapaciteti dostavnih službi. Na temelju tih faktora, eKupi će odabrati najprikladniju dostavnu službu za vašu narudžbu. U obavijesti koju ćete primiti putem SMS-a ili e-maila nakon zaprimanja paketa, bit će navedena dostavna služba koja će obaviti dostavu vašeg paketa.
- Možete, na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“
- Možete osobno preuzeti u eKupi&poKupi PickUp pointovima i Paketomatima, a gdje se isti nalaze i koje je njihovo radno vrijeme pogledajte ovdje
- Trenutno vršimo isporuku samo na području Republike Hrvatske. Isporuka u inozemstvo nije dostupna. Međutim, poslujemo i na područjima Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije. Ukoliko trebate isporuku u jednu od tih zemalja, možete pogledati našu ponudu na njihovim lokalnim web shopovima. Više o uvjetima dostave možete saznati ovdje
- Dostava na Paketomat dostupna je za većinu proizvoda, no zbog veličine ili drugih specifičnih razloga, neki proizvodi ne mogu biti dostavljeni putem Paketomata. Prilikom izrade narudžbe, prikazat ćemo vam sve dostupne opcije dostave za odabrane proizvode. Ukoliko opcija dostave na Paketomat nije ponuđena, molimo vas da odaberete drugi način dostave. Ostale opcije dostave možete provjeriti ovdje
Važno nam je osigurati da vaši naručeni proizvodi stignu što je prije moguće. U iznimnim slučajevima, ako neki proizvod nije dostupan odmah, može se dogoditi da vašu narudžbu podijelimo na djelomične isporuke. To znači da će proizvodi biti poslani odvojeno, ali bez dodatnih troškova dostave za vas. Na ovaj način možemo osigurati da dobijete dostupne proizvode što je prije moguće.
- Adresa za dostavu može se razlikovati od adrese na vašem računu. Nije obavezno da adresa za račun i adresa za isporuku budu iste.
- Prilikom izrade narudžbe, možete unijeti željenu adresu za dostavu koja se razlikuje od adrese na vašem računu.
- Važno je samo osigurati da točno navedete obje adrese kako bismo mogli bez problema isporučiti proizvode na željenu lokaciju.
- Imajte na umu da pravilno navedene adrese pomažu u izbjegavanju kašnjenja ili problema s isporukom.
- Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi s unosom adresa, slobodno nas kontaktirajte za dodatnu podršku.
- Svi naši proizvodi dostupni su u ograničenim količinama. Dodavanje proizvoda u košaricu ne osigurava automatsku rezervaciju tog proizvoda. Ostali kupci također mogu pregledavati i kupovati isti proizvod dok vi završavate svoju narudžbu. Stoga, iako je proizvod bio dostupan u trenutku kada ste ga stavili u košaricu, može postati nedostupan prije nego što finalizirate svoju narudžbu, ukoliko se u međuvremenu rasproda.
- Pregled web stranice: Redovito provjeravajte našu web stranicu za trenutno dostupne promo kodove. Mogu biti prikazani na naslovnici, promotivnim stranicama ili stranicama proizvoda.
- Naručeni paket: Ako ste već naš kupac, provjerite paket koji ste zaprimili. Promo kodovi mogu biti uključeni kao dodatni bonus ili nagrada za vašu kupnju.
- Pretplata na newsletter: Preporučujemo da se pretplatite na naš newsletter putem e-pošte. Tako ćete redovito primati obavijesti o promocijama, sniženjima i ekskluzivnim ponudama, uključujući promo kodove koje možete iskoristiti prilikom kupovine.
Važno je napomenuti:
- Dostupnost promo kodova može varirati ovisno o trenutnoj ponudi i promocijama.
- Redovito pregledavajte našu web stranicu i pretplatite se na newsletter kako biste bili u toku s najnovijim promocijama i mogućnostima dobivanja promo kodova.
- Promo kod za popust se obračunava nakon što ste sve artikle dodali u košaricu te krenete u proces kupnje
- Nakon liste proizvoda u košarici nalazi se polje za upis koda
- U predviđeno polje upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Potvrdite kod“
- Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na odabir dostave
- Promo kod nije moguće zamijeniti za novac
- Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na podrska@ekupi.hr, a mi ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku
- Bonove nije moguće isplatiti u gotovini. Bonovi se koriste kao sredstvo za popust ili pogodnosti prilikom kupovine proizvoda i usluga. Možete ih iskoristiti za ostvarivanje određenog iznosa ili postotka popusta pri plaćanju vaše narudžbe.
- Molimo vas da pažljivo proučite uvjete korištenja bona koje ste dobili, kako biste bili potpuno sigurni u način i uvjete njihove upotrebe.
- Nije moguće naknadno iskoristiti bon za već kreiranu narudžbu.
- Bonovi se primjenjuju tijekom procesa izrade narudžbe, a nakon što je narudžba završena, promjene u cijeni ili primjena bona nije moguća.
- Međutim, ako želite iskoristiti bon na svoju narudžbu, možete zatražiti storniranje već kreirane narudžbe te kreirati novu.
- Obratite se našoj korisničkoj podršci kako biste zatražili storniranje narudžbe i dobili dodatne informacije o tome kako možete iskoristiti bon na novoj narudžbi.
- Svoj račun možete ugasiti putem svog korisničkog profila. Klikom na svoj profil otvorit će vam se opcija Gašenje profila, klikom na gumb Ugasite profil potvrdite gašenje profila.