Selotejp marketing, Jantasch, JohnID EK000320110
Selotejp marketing, Jantasch, JohnID: EK000320110
- Cijena
- 17,25 €
Najbolji svjetski marketinški vodič za male poduzetnike Mučite se pokušavajući osmisliti pravi logotip koji prenosi vašu poruku? Ne znate po čemu se vaša tvrtka razlikuje od drugih? Pitate se kako...
Saznaj više
Dostavljamo već od 03.12.2024
Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate
Povrat robe moguć unutar 14 dana
Vaš proizvod je dodan u košaricu
Pregled narudžbe
Najbolji svjetski marketinški vodič za male poduzetnike
Mučite se pokušavajući osmisliti pravi logotip koji prenosi vašu poruku?
Ne znate po čemu se vaša tvrtka razlikuje od drugih? Pitate se kako doći do klijenata i naći svoje mjesto na globalnom tržištu?
Selotejp marketing knjiga je koja ima odgovore na sva vaša pitanja te rješenje za sve nepoznanice i probleme koji vas muče.
Selotejp marketing smatra se najboljim svjetskim marketinškim vodičem upravo zbog sustavnog pristupa marketingu; otkriva da je savršen marketing nalik samoljepivoj vrpci jer vaše će se marketinške ideje bolje zalijepiti nanesete li ih u više slojeva – baš poput selotejpa!
U ovoj vam knjizi poznati američki marketinški stručnjak John Jantsch nudi rješenja za razvoj i provedbu marketinškog plana koji će osvježiti poslovanje vaše tvrtke i učiniti je dugoročno uspješnom, no knjiga je istodobno namijenjena i onima koji se tek odlučuju pokrenuti vlastiti posao.
Kako se kod većine malih poduzetnika često javlja sindrom »marketinške ideje tjedna«, što je problem koji sprječava sustavan pristup marketingu, Jantsch objašnjava kako izbjeći tu zamku, a uz uvodne premise i predstavljanje svoje teorije Selotejp marketinga, uputit će vas kako ćete ta načela primijeniti u svojoj tvrtki, što trebate poduzeti da biste bili uvjerljiviji i uspješniji, da vas klijenti upoznaju i zavole te da proširite svoj posao.
U ovom preciznom, preglednom i praktičnom priručniku mnoštvo je korisnih, jasnih i jednostavnih marketinških alata, savjeta i ideja za poboljšanje vaše osnovne marketinške poruke, a Jantsch objašnjava prvoklasne marketinške strategije i čini ih tako dostupnima i primjenjivima u svakoj tvrtki.
Godina izdanja | 2013 god. |
Broj stranica | 248 |
Nakladnik | VBZ d.o.o. |