PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA - HRANE, PIĆA I NAPITAKAID EK000454960
PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA - HRANE, PIĆA I NAPITAKAID: EK000454960
- Cijena
- 12,61 €
stručna iteratura, PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA - HRANE, PIĆA I NAPITAKA Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vr...
Saznaj više
Platite gotovinom pri preuzimanju, Internet bankarstvom, karticama jednokratno i na rate
Povrat robe moguć unutar 14 dana
Vaš proizvod je dodan u košaricu
Pregled narudžbe
stručna iteratura, PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA - HRANE, PIĆA I NAPITAKA
Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vremena. Prodaja kao aktivnost u ugostiteljstvu stara je koliko i komercijalno ugostiteljstvo; datira od pojave prvih ugostiteljskih radnji u Grčkoj, koje su se nazivale leshe, a u Rimu cauponae. To je bilo prije više od 3000 godina.
Ova je knjiga namijenjena širokom krugu ugostitelja koji se praktično ili teoretski bave problematikom prodaje s gledišta marketinškog sustava. Svrha je knjige da pomogne različitim zanimanjima u ugostiteljstvu, koja su vezana za prodaju, da što prije i lakše svladaju umijeće i vještinu prodavanja usluga, kako bi na svom radnom mjestu bili što uspješniji i više koristili sebi i vlasniku objekta.
Uspješnost u prodaji postaje sve značajnijim faktorom za ocjenu ukupne efikasnosti konobara, someljea, barmena, voditelja posluživanja i kuhinje, vlasnika ili rukovoditelja ugostiteljskog objekta, djelatnika u službi prodaje i sl.
Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vremena. Prodaja kao aktivnost u ugostiteljstvu stara je koliko i komercijalno ugostiteljstvo; datira od pojave prvih ugostiteljskih radnji u Grčkoj, koje su se nazivale leshe, a u Rimu cauponae. To je bilo prije više od 3000 godina.
Ova je knjiga namijenjena širokom krugu ugostitelja koji se praktično ili teoretski bave problematikom prodaje s gledišta marketinškog sustava. Svrha je knjige da pomogne različitim zanimanjima u ugostiteljstvu, koja su vezana za prodaju, da što prije i lakše svladaju umijeće i vještinu prodavanja usluga, kako bi na svom radnom mjestu bili što uspješniji i više koristili sebi i vlasniku objekta.
Uspješnost u prodaji postaje sve značajnijim faktorom za ocjenu ukupne efikasnosti konobara, someljea, barmena, voditelja posluživanja i kuhinje, vlasnika ili rukovoditelja ugostiteljskog objekta, djelatnika u službi prodaje i sl.
Tip proizvoda | Školski udžbenik |
Nakladnik | HoReBa d.o.o. |
vrsta | Dodatni asortiman |
Autori | MAROŠEVIĆ, Ivan |